Αρθρογραφία

Αρχική » Αρθρογραφία

Θεραπεία αποφρακτικής άπνοιας με υπερήχους

Διαβάστε το άρθρο του Δρ Φωτόπουλου για τη σύγχρονη θεραπεία της υπνικής άπνοιας στο MEN`S HEALTH

Θεραπεία υποτροπών ιγμορίτιδας

Αποτελέσματα έρευνας του Δρ Φωτόπουλου για το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ροχαλητό και θεραπεία με υπερήχους

Το ΜΕΝ 24 και ο Δρ Ηλίας Φωτόπουλος εξηγούν το πρόβλημα του ροχαλητού και τις μεθόδους θεραπείας με υπερήχους.

Ιγμορίτιδα διάγνωση & θεραπεία

Το ΜΕΝ24 και ο Δρ Ηλίας Φωτόπυλος εξηγούν τι είναι τα ιγμόρεια και η ιγμορίτιδα και το σύγχρονο τρόπο διάγνωσης και θεραπείας της

Το αυτί του κολυμβητή

Ο Δρ Φωτόπουλος αρθρογραφεί για τις καλοκαιρινές ωτίτιδες και τη θεραπεία τους στο Υγεία-Εναλλακτικά του Lifezone.

Το ροχαλητό και η θεραπεία του με υπερήχους

Ο Δρ Φωτόπουλος αναλύει στο ΒΗΜΑdonna τη σύγχρονη θεραπευτική προσέγγιση για το ροχαλητό.

Επεμβάσεις με Υπερήχους σε Αμυγδαλές και Διάφραγμα

Ενημερωθείτε για τους νέους τρόπους επεμάσεων στην ΩΡΛ από το άρθρο του Δρ Φωτόπουλου στο "ΙΑΤΩΡ"

Πως με τη βοήθεια των υπερήχων θα ακοκτήσεις καθαρή & βαθιά αναπνοή

Μάθε εδώ τι είναι το ρινικό διάφραγμα, πως καταλαβαίνουμε ότι είναι στραβό και πως αυτό διαρθώνεται με υπερήχους.

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΠΝΟΙΩΝ ΜΕ ΥΠΕΡΗΧΟΥΣ

Μάθετε γιατί η υπνική άπνοια είναι μια ύπουλη πάθηση, πως γίνεται η διάγνωσή της και πως θεραπεύεται με υπερήχους;

Πως να θεραπευτείς από την αλλεργική ρινίτιδα μια για πάντα!

Ξέχνα αντιισταμινικά χάπια και κορτιζονούχα σπρέι. Μερικές σταγόνες αντιμετωπίζουν απευθείας το αίτιο της αλλεργίας μια για πάντα,

ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΜΥΤΗ ΣΟΥ; FORMA 1-4-18

Νιώθεις το λαιμό σου συχνά ξηρό;Έχεις συχνά πονοκεφάλους; Αναπνέεις με το στόμα ανοιχτό & ροχαλίζεις;Πιθανόν να ευθύνεται το στραβό σου διάφραγμα!

Πως θα κοιμάσαι ήσυχος το βράδυ χωρίς το άγχος του ροχαλητού και της άπνοιας;

Μάθε τι είναι το Σύνδρομο Αποφρακτικής Υπνικής Άπνοιας και πώς θεραπεύεται εύκολα και απλά με μια θεραπεία υπερήχων.

Η φαρμακευτική κάνναβη κατά της υπνικής άπνοιας

Μετά τον αυτισμό η φαρμακευτική κάνναβη θεραπεύει και την αποφρακτική άπνοια ύπνου

Πως οι υπέρηχοι θα σε απαλλάξουν από το ροχαλητό

Ο Δρ Φωτόπουλος εξηγεί τα πάντα για το ροχαλητό και προτείνει τις πιο σύγχρονες λύσεις.

Γιατί βουίζουν τα αυτιά μου;

Ο Δρ Φωτόπουλος αρθρογραφεί για το πρόβλημα των εμβοών στο ένθετο ΥΓΕΙΑ της εφημερίδας "δημοκρατία¨

Υπνική άπνοια: Βάλτε τέλος στην επικίνδυνη πάθηση

Η υπνική άπνοια είναι μία πολύ ύπουλη και επικίνδυνη πάθηση, καθώς αυτός που πάσχει από αυτήν συνήθως δεν το γνωρίζει.

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την κακοσμία του στόματος

Oι αιτίες, η διάγνωση και οι θεραπείες της κακής αναπνοής

Πότε είναι επικίνδυνο το ροχαλητό;

Δείτε ποια ανησυχητικά σημάδια πρέπει να προσέξετε στο σύντροφό σας, προκειμένου να υποπτευθείτε το ενδεχόμενο να πάσχει από την ύπουλη ασθένεια της Υπνικής Άπνοιας.

Στρσβό διάφραγμα;Λύση χωρίς νυστέρι, με υπερήχους.

Μάθετε τι είναι η σκολίωση διαφράγματος, πως γίνεται η διάγνωση της και ποια η θεραπεία με υπερήχους

Τα πάντα για το ροχαλητο από τον Δρ Φωτόπουλο

Τα πάντα γα το ροχαλητό – πώς γίνεται η διάγνωση των αιτίων του, τι κινδύνους μπορεί να κρύβει και ποια είναι η σύγχρονη θεραπεία του;